Autor |
abrakadabra
Master of Overclocking
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Sob 17:24, 03 Mar 2007
|
|
Wiadomość |
|
Intro&Ken Rosenberg
IN THE BEGINNING Nagroda: ---
Po obejrzeniu cut-scenki zostaniesz poinformowany udania się do hotelu Ocean View. Tam poznasz wszystkie podstawy w grze (zapisywanie, odpisywanie i przebieranie się). Wsiądź do samochodu, którym przywiozłeś Ken'a i jedź we wskazane miejsce (purpurowy znak na radarze). Gdy dojedziesz do wskazanego miejsca, zatrzymaj się w różowym okręgu. Wysiądź z samochodu i wejdź do hotelu. W środku nauczysz się podstaw zapisu i odpisu gry. Teraz masz dwa wyjścia: albo zaczniesz nową, poważną misję, albo ruszaj zwiedzać miasto. Popróbuj kierowania różnymi samochodami i motorami. Dobrym sposobem zwiedzenia miasta jest wykonanie misji taksówki. Wystarczy, że ukradniesz taksówkę i naciśniesz przycisk odpowiadający za start misji. Jeżeli zwiedzisz miasto na tyle, na ile uważasz, jedź wykonaj swoja pierwszą misje ("L" na radarze).
MISJE DLA KEN'A ROSENBERG'A
THE PARTY Nagroda: $100
Ken Rosenberg zna jedną szychę w świecie dużego biznesu - Colonel'a Cortez'a. Chce, by ten pomógł mu pozbierać do kupy interes. Tak się dobrze składa, że Cortez wydaję imprezę na swoim jachcie. Będzie tam obecna całą śmietanka towarzyska Vice City. Ken jest zbyt strachliwy, by pójść tam sam, dlatego posyła Ciebie w swoim imieniu. Pierwszym krokiem, jaki powinieneś zrobić, jest udanie się do sklepu z markową odzieżą i zakupienie jakiegoś porządnego garnituru. Przecież nie wypada wejść na takie przyjęcie bez odpowiedniego stroju. Po tym, jak wyjdziesz ze sklepu, będziesz miał okazję przejechania się motorem. Wsiadaj na maszynę i jedź we wskazane miejsce. Przystań jest za białym budynkiem. Zaparkuj przed bramą i wejdź w różowy krąg. Na przyjęciu poznasz wielu wpływowych osobistości, dla których w przyszłości będziesz także pracował. Jedną z nich będziesz musiał odwieźć od razu po imprezie. Tą osobą będzie córka Cortez'a - Mercedes. Zawieź ją we wskazane miejsce. Wasze drogi na pewno się jeszcze przetną.
BACK ALLEY BRAWL Nagroda: $200
Pora na trochę akcji i mordobicia. Ken zna jednego człowieka, który jest niezwykle wpływowy w świecie przestępczym. Musisz z nim pogadać. Jedź do Malibu Club i wejdź do środka. Obejrzyj cut-scenke. Dowiesz się z niej, że Kent Paul (bo tak nazywa się ten koleś) zna jednego szefa kuchni, którzy może dysponować sporą dawką informacji o towarze. Jedź we wskazane miejsce. Jak się okaże, kucharz nie jest skory do rozmów, a tym bardziej do udzielenia bardzo ważnych dla Ciebie informacji. Zacznie się mała bójka. Nie powinieneś mieć problemu z wygraniem walki. Naciskaj ciągle przycisk ataku i powal smakosza na ziemię. Następnie zabierz mu telefon. Zobaczysz kolejną cut-scenkę oraz nowego bohatera w całej historii - Lance'a Vance'a. Po zakończeniu scenki, za Tobą pojawi się trzech innych kucharzy. Możesz zacząć z nimi walczyć, ale szkoda na nich naboi. Biegnij za Lancem i wsiadaj do wozu. Lance zawiezie Cię (a raczej zaprowadzi Cię) do sklepu z bronią AmmuNition. Tutaj możesz zaopatrzyć się w broń. Jak to zrobisz, wróć do hotelu.
JURY FURY Nagroda: $400
Twoim zadaniem jest sprawienie, by paru świadków zmieniło zdanie podczas jednej z rozpraw. Pamiętaj tylko, że nie masz ich uciszyć, a jedynie lekko nastraszyć. Aby to zrobić, zabierz młotek, którego "porzucił" jeden z robotników i jedź na spotkanie z pierwszym świadkiem w okolice Ocean Beach (oznaczonego żółtym znakiem na radarze). Wysiądź i zacznij rozwalać samochód młotkiem. Gdy doprowadzisz go do odpowiedniego stanu, wyjdzie właściciel samochodu. Gdy zobaczy, co się dzieje na parkingu, na pewno zmieni zdanie na rozprawie. Pora na następnego świadka. Jedź we wskazane miejsce w okolice Vice Piont i powtórz manewr. Aby odszukać wóz, spoglądaj na znaczek na radarze. Jeżeli zmieni swój kształt na strzałkę oznacza to, że cel jest niżej lub wyżej niż Ty (kierunek strzałki pokaże Ci kierunek). Kolejny świadek z głowy. Pora na ostatniego. Tym razem gość będzie chciał uciekać. Na szczęście drogę zablokuje mu ciężarówka. Twoim zadaniem jest już tylko rozwalenie samochodu i przekazanie świadkowi informacji.
RIOT Nagroda: $1000
Jest to trochę trudniejsze zadanie, niż poprzednie. Jednak wykonalne i to z niezbyt dużym nakładem sił. Jedna z firm transportowych sprawia małe kłopoty. Trzeba ją więc wysadzić z interesu niszcząc ich pojazdy. Dobrze jest mieć przy sobie broń podczas tej misji - ochroniarze mogą sprawić problemy. Twoim pierwszym krokiem jednak jest kurs do sklepu z ciuchami i zakupienie stroju robotnika. Następnie jedź we wskazane miejsce i wmieszaj się w tłum strajkujących ludzi. Niestety, brama zamknięta, więc nie masz możliwości dostania się na teren firmy. Rozwiązanie jest proste - rozpocznij bójkę. Akcji wkroczy ochrona. Wykorzystaj okazję i właź na teren firmy. rozwal pilnujących tam strażników, a następnie samochody. Pomogą Ci w tym beczki stojące obok vanów. Dobrą myślą jest pozbieranie pieniędzy z ofiar zadymy. Każda kasa przecież jest dobra. Po całej aferze wracaj do Ken'a.
Colonez Cortez
MISJE DLA COLONEL'A CORTEZ'A
TREACHEROUS SWINE Nagroda: $250
Gonzalez, prawa ręka Cortez'a, okazał się fałszywy i dwulicowy. Trzeba go więc wyeliminować z gry raz na zawsze. Aby upewnić się, że Ci się powiedzie, dostajesz piłę łańcuchową jako broń. Wsiadaj do wozu i jedź we wskazane miejsce. Zanim wejdziesz, kilka wskazówek: 1. Zaparkuj swój wóz na ulicy nie pod samymi drzwiami! Jak wybiegniesz za Gonzalez'em - samochód zniknie. 2. Gonzalez będzie uciekał w stronę klubu Malibu, więc pamiętaj w którą stronę skręcić, by Ci nie uciekł. Pora na wejście do budynku. Jak tylko to zrobisz, piła zostanie wybrana jako Twoja broń główna. Po obejrzeniu cut-scenki biegnij za celem. Nie zawracaj sobie głowy ochroniarzami - chociaż małe wypróbowanie piły nie zaszkodzi. Musisz dogonić kolesia. Na szczęście nie jest on zbyt szybki i łatwo to zrobić. Oczywiście możesz zabić drania np. strzelając do niego lub po prostu go przejechać. Masz tu spory wachlarz interwencji do wyboru. Zła wiadomość jest taka, że tuż po zabiciu Gonzalez'a na karku będziesz miał policję (dwie gwiazdki w Wanted Level). Znowu masz do wyboru kilka wyjść. Jednym z nich jest pojechanie do warsztatu Pay'n'Spray i przemalowanie wozu (tym razem za darmo, normalnie płacisz $100). Inna rada na policję to łapówka, która znajduje się tuż obok domu Gonzalez'a. To jednak zmniejszy tylko o jeden poziom poszukiwań. Wybór zostawiam Tobie. Jak tylko zgubisz gliny - wygrywasz misję.
MALL SHOOTOUT Nagroda: $500
Jesteś już naprawdę blisko ubicia interesu z Cortez'em. Dlatego wyznaczył Ciebie, jako odbiorcę bardzo cennego sprzętu. Musisz jechać do centrum handlowego i spotkać się z niejakim Francuzem. Zdobądź jakiś naprawdę szybki wóz i jedź we wskazane miejsce. Koniecznie zaparkuj przy północnym wejściu, a nawet w samym centrum, i wejdź na piętro. Oczywiście coś musi pójść nie tak i do akcji wkroczą oddziały SWAT, a co za tym idzie nici z umowy. Kurier będzie chciał uciec z towarem - nie dopuść do tego! Wsiadaj do wozu i go goń. Musisz go strącić z motoru. Staraj się uderzać w maszynę, aż kurier spadnie na drogę. Następnie możesz go przejechać lub zastrzelić. Ważne jest to, by przestał oddychać. Zabierz towar i wracaj do Cortez'a. Drogę mogą utrudniać Ci policjanci, lecz łatwo się ich pozbędziesz w Pay'n'Spray.
GUARDIAN ANGELS Nagroda: $1000
Szykuje się naprawdę duża transakcja. Twoim zadaniem jest ochrona Ricaro Diaz'a w razie problemów. Na szczęście na parkingu znajdziesz Krugera - zapewni Ci dobrą ochronę. Jeżeli nie posiadasz żadnej broni, którą można strzelać z motoru (Mac'a lub Uzi_, jedź do AmmuNition i kup kilka sztuk. Z drugiej strony, Haitańczycy zgubią Uzi po swojej śmierci, więc będziesz mógł je pozbierać. Wybór zostawiam Tobie. Jedź na wskazany parking i weź Krugera. Tam dołączy do Ciebie Lance, który będzie Cię wspierał w walce. Wsiadaj do jego Infernusa i jedź na miejsce spotkania. Obejrzyj krótką cut-scenkę i wchodź na wskazane przez Lanca schody. Kucnij, by mieć lepszą celność. Teraz strzelaj do wszystkich Haitańczków, którzy napatoczą Ci się pod lufę. Pamiętaj, że będą nadjeżdżać z różnych stron - z tyłu też! Część z nich na pewno zdąży wysiąść z wozów, zanim te staną w płomieniach. Nie musisz się martwić o własne zdrowie - nie będą w Ciebie celować. Ich celem będzie Diaz oraz Lance. Staraj się więc ich chronić w miarę możliwości. Jak załatwisz ostatniego z Haitańczyków zobaczysz krótką cut-scenkę. Zeskocz ze schodów i wsiadaj na porzucony motor. Zacznie się pościg. Musisz bardzo dokładnie kierować motorem - zaułki są bardzo kręte i zdradzieckie. Wykorzystaj to, że możesz strzelać przed siebie. Zabij ostatniego Haitańczyka, pozbieraj kasę i wracaj do Diaza.
SIR, YES SIR! Nagroda: $2000
Cortez znalazł kupca, który jest zainteresowany kupnem sprzętu militarnego. Problem w tym, że nie ma takiego na składzie. Musisz go więc zdobyć. Twoim celem będzie czołg, który jedzie w konwoju przez Little Havana. Zadanie nie jest proste ze względu na obecność 10 żołnierzy uzbrojonych po zęby. My jednak znaleźliśmy naprawdę łatwy i przyjemny sposób na rozwiązanie problemu. Owym sposobem poziom misji staje się banalny. Jedyne, co musisz zrobić, to uzbroić się w cierpliwość. Czemu? Odpowiedź jest prosta, zresztą poznasz ją już niedługo. Jedź na trasę, którą będzie przejeżdżał konwój. Na drodze jest sklep z pączkami (mała, pomarańczowa buda). Zaczai się koło niego i... czekaj. Znając słabość mundurowych do słodyczy, poczekaj aż żołnierze zatrzymają się przed sklepem. Gdy jeden z nich pójdzie do sklepu, Ty wsiądź szybko do czołgu i uciekaj. Jedź w kierunku garażu, w którym masz zostawić czołg. Nie przejmuj się wozami armii - wybuchną po pierwszym lepszym kontakcie z potworem, którego prowadzisz. Gdy zaparkujesz czołg w garażu, zakończysz misję. Prawda, ze proste?
ALL HENDS ON DECK Nagroda: $5000
Francuzi chcą odzyskać swój sprzęt, który zabrałeś ich posłańcowi w misji Mall Shootout. z tego względu Cortez musi uciekać z Vice City. Jak się domyśliłeś, jest to ostatnia misja dla Cortez'a. Jedyną drogą ucieczki jest łódź Cortez'a, ponieważ drogi i lotnisko zostały obstawione przez francuzów. Przed misją upewnij się, że masz wystarczający poziom amunicji do Krugera (około 200). Przyda się też kamizelka, i to wcale nie ratunkowa. Zaczynamy wiec. W czasie "rejsu" zostaniesz napadnięty przez francuzów falami. Pierwsza z nich to trzy pontony płynące tuż za łodzią. Rozwal je, zanim żabojadom uda się wejść na łódź Cortez'a. Kolejną przeszkodą będą łodzie. Postępuj tak samo jak z pontonami. Nie pozwól wejść agentom na statek! Jak to się stanie, zejdź na niższy pokład i dobij ich. Jeżeli zacznie Ci brakować naboi, na pokładzie co jakiś czas będzie pojawiał się Kruger - zbieraj go regularnie. Przedostatnią przeszkodą będą dwa helikoptery wypełnione francuzami. Najlepiej, jakbyś zniszczył owe śmigłowce, zanim znajdą się nad pokładem. Jeżeli Ci się to nie uda, przyszykuj się na nalot z powietrza. Ostatnią zaporą przed wielką ucieczką jest blokada z jachtów. Nie jest to trudna przeszkoda. Wystarczy, że rozwalisz dwie środkowe łodzie i Cortez może spokojnie opuścić Vice City. Na pożegnanie dostaniesz od Cortez'a jego najszybszą łódź. Nie przyzwyczajaj się jednak do niej. Jak dopłyniesz do brzegu, będziesz musiał ją zostawić, a co za tym idzie na 99,9% owa łódź zniknie.
Ricardo Diaz
MISJE DLA RICARDO DIAZ'A
THE CHASE Nagroda: $1000
Jeden z ludzi Diaz'a kradnie mu pieniądze. Jako, że Diaz nie pochwala takiego postępowania, wyznacza Ciebie jako człowieka, który ma rozwiązać jego problem. Jest to w sumie prosta misja. Jedynie, co musisz robić, to jechać za bandziorem. Zanim jednak do tego dojdzie, jedź do jego mieszkania w Vice Point. Zanim wejdziesz we wskazany punkt, objedź kompleks domów dokoła. Musisz odszukać uliczkę z żółtym kontenerem na śmieci. Tędy właśnie będzie uciekał bandyta. Zaparkuj tam swój wóz, by mieć czym gonić drania. Pewnie powiesz, że jest tam przecież zaparkowany Piaggio! Powiem tyle, że pościg skończył by się pewnie po jakiś 20 metrach. BF Injection jest dużo szybszy od Piaggio, więc bandyci zostawili by Cię w tyle. Wróćmy do samej misji. Jak zaparkujesz wóz w uliczce, wracaj pod drzwi mieszkania, do którego masz wejść. Podejdź do okna. Gdy będziesz się rozglądał po mieszkaniu, Twój cel zajdzie Cię od tyłu. Jako, że odwagą nie grzeszy, zacznie uciekać w stronę dachu - goń go! Piegnij przed siebie, unikając przeszkód. Uważaj na beczki, które gość wysadzi podczas ucieczki. Jak dobiegniecie do końca dachów, zeskocz za bandziorem na kontener, a potem wskakuj do wozu. Podczas pościgu nie jedź zbyt blisko ich samochodu. Koleś ciągle pruje do Ciebie z Krugera, i jest naprawdę celny. Jedź za nimi. starając się omijać kule. Jak dojedziesz do ich siedziby, zakończysz misję.
PHNOM PENH '86 Nagroda: $2000
Pora na obławę. Twoim celem jest zneutralizowanie wszystkich bandziorów w melinie, którą odkryłeś w poprzedniej misji. Jedną z ofiar będzie sam herszt złodziei, który trzyma kasę Diaz'a. Oczywiście musisz mu ją odebrać. Pierwszą część misji spędzisz w powietrzu. Lance podrzuci Cię helikopterem nad melinę. Twoim zadaniem zaś będzie strzelanie do wszystkiego, co się rusza. Rozwal wszystkich gości na ziemi, nie oszczędzaj także ich vanów. Po wyeliminowaniu ochrony, Lance wyląduje obok wejścia do meliny. Teraz zostałeś sam w bitwie. Idź w stronę drzwi i delikatnie się wychyl do środka. Zabij wszystkich ludzi w środku. Uważaj na bandziorów na schodach. Idź następnie schodami na górę. Po drodze zabij resztę złych chłopaków. Teraz wyjdź na dach. Jeżeli postarałeś się podczas pobytu w helikopterze, dach powinien być pusty. Zabierz teczki z pieniędzmi i wracaj z Lancem do Diaz'a.
THE FASTEST BOAT Nagroda: $4000
Każdy szmugler w Vice City chce mieć własną, w dodatku najszybszą łódź w mieście. Diaz jest takim szczęściarzem, a raczej był do teraz. Kilku gości z Costa Rica zbudowali jeszcze szybszą motorówkę niż ta, którą ma Diaz. Twoim zadaniem jest jej wykradnięcie. Ważne, byś miał sporą ilość amunicji do Krugera albo mniejszej broni palnej typu Uzi. Jedź we wskazane miejsce i zatrzymaj się przed wejściem. Jak zapewnie zauważysz, jest dobrze strzeżone. Poczekaj, aż droga będzie pusta i wchodź do środka. Ustaw się przy rogu magazynu i kucnij. Teraz zacznij strzelać do strażników. Uważaj, bo kilku pojawi się po Twojej prawej stronie - zabij ich. Posuwaj się przed siebie w stronę stoczni. Jak dojdziesz do wejścia do hangaru, przeładuj broń i właź do środka. Będzie tam trzech, niegroźnych mechaników. Załatw ich i przełącz mechanizm (wejdź w rózgowy okrąg). Teraz kucnij za skrzyniami i odeprzyj nadchodzącą falę wroga. Jeżeli masz pewną rękę, nie powinieneś mieć kłopotu. Teraz biegnij szybko do łodzi i wskakuj na pokład. Płyń szybko w stronę rezydencji Diaza. Po drodze uważaj na łodzie policyjne - mogą mocno przeszkadzać. Jak dopłyniesz do różowego okręgu, misja zakończy się.
SUPPLY & DEMAND Nagroda: $10000
Każdego miesiąca do Vice City przypływa łódź z narkotykami. Handlarze sprzedają prochy pierwszemu kupującemu, który się zjawi po towar. Oczywiście Diaz chce być tym pierwszym, a Ty masz mu przywieść dragi, pokonując po drodze konkurencję. Idź na tył posesji Diaz'a. Zobaczysz tam swój środek transportu a w nim... Lance'a. Po krótkiej cut-scence ruszaj po prochy. Za konkurencję będziesz miał 4 łodzie. Już na pierwszym rozwidleniu jedna para popłynie w lewo, druga zaś w prawo. Ty wybierz tą pierwszą drogę, czyli lewo. Po pierwsze jest ona krótsza, bo drugie ma więcej miejsca do manewrów łodzią. Ostrożnie omiń wszystkie łodzie. Pamiętaj, że jeżeli Lance zginie - koniec misji. Więc musisz płynąć szybko, ale ostrożnie i z rozwaga. Same zwycięstwo nie powinno być trudne. Masz w sumie najszybszą łódź w Vice City. Szyki popsują Ci jednak Haitańczycy, którzy za nic mają sobie zasady faiir - play. Na ogień odpowiedz ogniem. Lance przejmie stery, a Ty zacznij pruć z Krugera do oponentów. Pierwszym celem będą dwie łodzie, płynące za wami. Rozwal je, zaczynając od strzelców. Potem pojawi się helikopter. Szybko się go pozbądź. Zanim jednak to się stanie, rozwal czterech ludzi na podeście po prawej. Wystarczy, że strzelisz w beczki. Ostatni cel, to łódź przed wami. Wystarczy, że zabijesz strzelców i będziesz mógł płynąc dalej. Jak tylko dopłyniesz do rezydencji Diaz'a, zakończysz misję.
Tommy Verceti & Kent Paul
MISJE DLA TOMMY'EGO VERCETTI / KEN'A PAUL'A
DEATH ROW Nagroda: ---
Diaz porwał Lance'a i przetrzymuje go na wysypisku śmieci. Musisz go uratować, zanim Lance zginie, i zabrać go do szpitala. Duża grupa graczy twierdzi, że jest to jedna z najtrudniejszych misji w grze. Jeżeli jednak będziesz postępował wskazówkami w naszym poradniku, poradzisz sobie z nią szybko. Na początek zorganizuj sobie naprawdę szybki wóz, a jeżeli nie jesteś dobrym kierowcą wóz, który wytrzyma sporą ilość uszkodzeń. Musisz mieć dobry transport do ucieczki, ponieważ będziesz miał ogon podczas ucieczki w postaci 4 ludzi Dziaz'a. Dobrymi wozami są Infernus lub Cheetah. Co do wytrzymałych pojazdów polecamy Patriota. Następnym krokiem jest zorganizowanie dobrych argumentów szybkostrzelnych. Postaraj się oczywiście o Krugera - jest niezawodny i silny. Dodatkowo skombinuj sobie snajperkę. Oczywiście kamizelka kuloodporna to podstawa w Twoim arsenale, prawda? Kiedy będziesz miał dobry wóz i użyteczną broń, rozpocznij misję w Malibu Club. Pamiętaj, by nie parkować wozu tuz przed wejściem! Zniknie po tym, jak wyjdziesz z klubu. Obejrzyj cut-scenke i wsiadaj do auta. Musisz szybko dostać się we wskazane miejsce Uważaj jednak, by nie zniszczyć wozu. Przecież nikt nie chce, aby wóz zmienił się w kulę ognia podczas ucieczki. Jedź w stronę wysypiska i wyskakuj z wozu tuż za zakrętem. Wyjmij snajperkę i rozwal ludzi przed bramą. Jeżeli Ci się uda ich zabić, wsiadaj do wozu i podjedź pod bramę. Nie parkuj tuż przed wejściem. Stań na chodniku, koniecznie zwróć wóz w stronę, w którą będziesz uciekał. Wejdź na wysypisko i ukryj się za zieloną maszyną po prawej. Stąd spokojnie będziesz mógł zdejmować po kolei bandziorów. Kiedy pozbędziesz się nadbiegających ludzi, podejdź bliżej. Wybierz snajperkę i wyceluj w gościa na żółtym dźwigu (stoi na jego szczycie). Następnie podejdź lekko w lewo i rozwal ludzi torturujących Lance'a. Możliwe, że ostał się jeden koleś za zieloną maszyną po lewej, uważaj więc. Teraz wybierz Uzi lub inną broń i biegnij do Lance'a. Teraz kolejna część misji. Jak tylko rozwiążesz Lance'a, biegnij do auta, stojącego przy wjeździe na wysypisko. poczekaj na kolegę, aż wsiądzie. Drogę powinny zagrodzić Ci 4 wozy. Ruszaj przed siebie CHODNIKIEM!. W ten sposób powinieneś minąć samochody, i dać sobie na tyle sporo czasu, by oddalić się na bezpieczną odległość. Czasami może się zdarzyć, że samochód zniknie (za blisko był zaparkowany). W tym momencie jest jeszcze możliwość ucieczki wozem we wnęce. na lewo od hangaru, gdzie był przetrzymywany Lance. Jak dowieziesz kolegę, do szpitala - zakończysz misję.
RUB OUT Nagroda: $50000 + willa Diaz'a
Lance chce się zemścić na Diaz'ie. Jak widzisz, czasami człowiek, dla którego pracowałeś szybko staję się Twoim celem. Tak jest w świecie przestępczym. Tym razem nie musisz się martwić o broń - Lance wszystko przyszykuje. Po obejrzeniu cut-scenki spójrz na schody po lewej. Będzie tam stało trzech zbirów, którzy zaatakują Cię, jak tylko bliżej podejdziesz. Zabij ich więc z daleka. Następnie idź dalej przęd siebie. Po drodze zabij kolesia na wielkich podeście za willą. Teraz powinieneś zobaczyć wielki basen. Jeżeli są tam strażnicy - zabij ich. Jak nie. poruszaj się dalej. Został ostatni przeciwnik po lewej oraz jeden na wielkim połacie trawy, za basenem. Ty jednak idź za Lance. biegnij za Lancem. Niestety, nie jest on zbyt dobrym strzelcem. Staraj się więc biec równo z nim i rozwalać wszystkich przeciwników na swojej drodze. Musisz dostać się na tył domu, w okolice małego baseniku. Wejdź teraz w drzwi po prawej. W ten sposób wejdziesz do rezydencji. Nie przejmuj się, że Lance gdzieś utknął po drodze. Jak tylko wejdziesz do rezydencji, będzie tuż za Tobą. Teraz ostrożnie kieruj się schodami na górę. Eliminuj wszystkich bandziorów na schodach. Poruszaj się do przodu, aż dojdziesz do dużego holu. Tam będziesz miał około 6 ludzi do eliminacji. Rozwal wszystkich i idź w stronę pokoju Diaz'a. Teraz zobaczysz krótką cut-scenkę. Po jej zakończeniu, od razu strzelaj w Diaz'a. Gdy ten ucieknie do swojego lokum, dogoń go i zakończ sprawę.
SHAKEDOWN Nagroda: $2000
Od tej pory pracujesz sam dla siebie. Pora zawiadomić miasto, że jest w nim nowy szeryf. Zacznij od domu handlowego. Najlepszym sposobem jest wybicie kilku okien wystawowych. Jedź więc do centrum i wejdź do środka. Nie ma co tu dużo pisać. Kieruj się się radarem i rozbijaj wskazane szyby. Uważaj na ochroniarzy i policję. Jak rozbijesz wszystkie wystawy, zakończysz misję.
BAR BRAWL Nagroda: $4000 + $1000 za rozwalenie vanu policyjnego.
Znowu czas nauczyć paru ludzi, kto tu rządzi. Jedne z okolicznych barów nie chce płacić pieniędzy za ochronę. Do tego zatrudnił innych ludzi zamiast Ciebie. Twoim celem jest eliminacja jego ochrony, a potem samego właściciela baru. Masz dwa sposoby wykonania tej misji. Start jest taki sam - wyjdź za zewnątrz i wsiadaj do zaparkowanego tam Sentnela. Lepszy wyjściem będzie przesiadka do Sentinela XS, którego znajdziesz po drodze do baru. Uważaj, byś nie przykuł uwagi glin. Teraz przejedź obok baru od północy i zastrzel dwóch strażników (obróć się naciekając przycisk [Q] lub [E]). Jak ich zabijesz, wchodź do baru. Nie przejmuj się jedną gwiazdką na koncie. Po cut-scence zniknie. Dowiesz się, że ochronę barmanowi zapewnia firma DBP Security. Masz teraz 5 min by złożyć członkom firmy wizytę, zanim odjadą na akcję. Jedź we wskazane miejsce lecz uważaj, bo jak ochroniarze Cię zobaczą, zaczną strzelać. Zanim więc wysiądziesz z auta, zaparkuj obok nie zbyt blisko przejścia! Potem może coś eksplodować, a jeżeli zaparkujesz wóz na chodniku, on też wybuchnie. Upewnij się także, ze zaparkowałeś wóz na wchód - ułatwi Ci to ucieczkę. Teraz czas na eliminacje ochroniarzy. Możesz wysiąść i zastrzelić ich. Takie postępowanie jednak przyniesie Ci dwie gwiazdki Wanted. Lepiej zastosować technikę drive-by (jedna gwiazdka). Po zabiciu wszystkich strażników zobaczysz krótką cut-scenke, w której zobaczysz uciekających dwóch ochroniarzy na motorach. Goń ich niezwłocznie! Po drodze zobaczysz niebieskiego vana, który będzie chciał uprzykrzyć Ci życie. Postaraj się go nie uderzyć. Od tego momentu masz dwie możliwości. Pierwsza droga to rozwalenie vana. Dostaniesz za to $1000 dodatkowych po zakończeniu misji. Nie bój się o czas, powinno Ci go wystarczyć. Nie musisz martwić się o ochroniarzy - będą czekać na Ciebie niedaleko plaży. Zatrzymaj się niedaleko hoteli, wysiądź i rozwal van. Następnie przystąp z powrotem do pościgu. Druga droga to odpuszczenie sobie vana i kontynuacja za pościgiem. Rozwal ochroniarzy techniką drive-by. Jak to zrobisz, wygrasz misję.
COP LAND Nagroda: $10000
Pora nauczyć właściciela z Tarbrush Cafe dyscypliny. Mimo ostrzeżenia nie ma ochoty na współpracę. Trzeba go więc wysadzić z interesu. Problem w tym, że owa restauracja jest pełna gliniarzy. Trzeba więc wtopić się w tłum. Rozwiązanie jest proste - musisz zorganizować strój policjanta dla siebie oraz dla Lance'a. Aby to zrobić, jedź z Lancem we wskazane miejsce. Teraz zacznij zabijać ludzi, aż narobisz sobie dwie gwiazdki Wanted. Teraz wbiegnij do garażu i czekaj, aż wejdzie za Tobą dwóch policjantów - sprawa załatwiona. Teraz wsiądź do policyjnego wozu, zaparkowanego za garażem, i jedź do centrum handlowego. Zaparkuj tuż przed wejściem. Wejdź spokojnie do środka i podejdź do odpowiedniej restauracji. od tego momentu liczy się szybkość i refleks. Wbiegnij w różowe kółko, obejrzyj cut-scenke i uciekaj za zewnątrz. Wsiadaj do auta i uciekaj z miejsca zbrodni. Dostań się jak najszybciej do swojej rezydencji, a zakończysz misję.
CAP THE COLLECTOR Nagroda: $30000
Nowa mafia pojawiła się w Vice City i zaczęła przejmować Twoje interesy. Musisz zatrzymać mafię za wszelką cenę. Ludzie mafii jeżdżą na motorach krosowych i przejmują Twoje interesy. Na szczęście robią to w określonej kolejności: Print Works - The Boatyard - Sunshine Auto's - Ice Cream Factory - Kaufman Cabs - Innerfilm Studio's. Zanim zaczniesz misję upewnij się, że masz przy sobie porządny karabin i zapas naboi. Ustaw też szybki wóz w okolicy drukarni. Na początku jedź w stronę przystani. Jeżeli będziesz wystarczająco szybki, złapiesz bandziorów tuż przed przystanią. Jeżeli nie, zabij ich jak będą wychodzić. Uważaj, bo jak tylko Ciebie zauważą, zaczną strzelać. Po eliminacji bandziorów, pojawi się druga grupa. Jeżeli zdążyłeś uratować przystań, mafia pojedzie jeszcze raz ją zająć. Jeżeli Ci się to nie udało, mafia pojedzie do Sunshine Auto's. Trzecia fala będzie działać tą samą taktyką. Jeżeli zdążyłeś uratować SA to poczekaj na nich. Jeżeli nie, jedź do Ice Cream Factory - tam dorwiesz ostatnią falę. Jak ich zabijesz, zakończysz misję. Czas na ostatnie starcie w grze...
KEEP YOUR FRIENDS CLOSE Nagroda: $30000
Pora na ostateczną rozgrywkę. Jeżeli nie zakończyłeś jeszcze wszystkich misji, nie czytaj tego opisu - popsuje Ci to całe zakończenie. Jeżeli jednak doszedłeś już do tej misji - zaczynamy. Jak się domyśliłeś Lance Cię wystawił mafii, która przybyła, z Sonym na czele, do Twojej rezydencji aby zakończyć sprawę. Całą trudność polega na tym, jaką broń masz na początku misji. Jeżeli zaczniesz misję z pistoletem, będzie naprawdę trudno ją ukończyć. Co innego jak masz w posiadaniu miniguna ze sporym zapasem amunicji. Zanim zaczniesz misję upewnij się, że masz 100% zdrowia i ochrony. Możesz także wcześniej zrobić misje roznosiciela Pizzy lub zabawić się z panienkami. Dzięki temu podniesie Ci się poziom zdrówka. Co ważniejsze, musisz mieć spory zapas gotówki - $40000 powinno być bardziej niż wystarczające. A więc zaczynamy. Po obejrzeniu cut-scenki znajdziesz się w swoim pokoju. Obok będzie sejf, o który cała ta afera - a raczej o jego zawartość. Jeżeli nic się nie będzie działo, podejdź lekko do drzwi. W tym momencie powinieneś zobaczyć kilku ludzi biegnących w Twoją stronę. Cofnij się i zacznij zabijać natrętów. Pamiętaj, by przeładowywać broń pomiędzy poszczególnymi falami. eliminuj drani aż nie dostaniesz informacji, że musisz zabić Lance'a. Wyjdź wtedy z pokoju i zacznij strzelać do Lance'a - pojawi się po prawej. Następnie go goń, eliminując ludzi po drodze. W tym momencie powinieneś dostać informację, że ludzie Sony'ego okradają Twój sejf. Nie przejmuj się tym i biegnij za Lancem. Pościg przeniesie się na dach. Tutaj musisz być naprawdę ostrożny. Dobrym rozwiązaniem jest strzelanie w beczki. Dobrą kryjówką jest lądowisko, na które powinieneś jak najszybciej wskoczyć. Teraz wyeliminuj Lance'a i wracaj do środka willi. Jeżeli masz nadszarpnięte zdrowie lub kamizelkę, zejdź schodami na sam dół - znajdziesz tam serce, kamizelkę i trochę broni. Wracaj do pokoju z sejfem, by dać nauczkę Sony'emu. Jak tylko tam się znajdziesz, zobaczysz krótką cut-scenke. Po niej będziesz musiał wyeliminować Sony'ego. Wyjdź z pokoju i podejdź na schody. Zobaczysz Sony'ego z dwoma kompanami. Nie zwracaj uwagi na zbirów. Wyceluj w Sony'ego i wpakuj w niego cały magazynek. Jak tylko zakończy swój żywot - wygrasz misję, a za razem przejdziesz grę! Gratulacje.
Interesy
THE BOATYARD
CHECKPOITN CHARLIE Nagroda: $5000 + przystań będzie generować teraz do $2000
Po zakupie przystani, będziesz musiał zaliczyć misję, polegającą na zaliczeniu wszystkich checkpoint'ów w określonym czasie. Nie jest to proste. Musisz zaliczyć 25 punktów w czasie 2:25 minut. Z tego wynika, że masz niecałe 6 sekund dla jednego punktu. A więc do dzieła. Pierwszą podpowiedzią jest to, żebyś nie płynął podczas deszczu, a tym bardziej burzy. Woda jest wtedy bardzo wzburzona i może Ci łatwo popsuć szyki. Drugą podpowiedzią jest to, byś wykonywał tą misję najlepiej w nocy - łatwiej widać checkpoint'y. Wybór łodzi jest nieistotny - obie mają prawie identyczne parametry. Squalo II ma może minimalne lepsze osiągi, ale nie wpłynie to na przebieg rozgrywki. Masz stosunkowo mało czasu, ale nie śpiesz się za bardzo! Jeden błąd może spalić całą misję. Pierwszy punkt złapiesz łatwo. Kolejne 6 będzie wymagało trochę skręcania i zawijasów. Tutaj ważną rzeczą do zapamiętania jest to, że łódź lepiej skręca gdy dodajesz gazu. Użycie ręcznego hamulca też robi swoje, gdy chcesz szybko zawrócić. Jak tylko zbierzesz pierwsze 7 checkpoint'ów przyjdzie czas na rampy. Nie trzymaj pełnego gazu na rampach - tutaj musisz zwolnić. Upewnij się także, że najeżdżasz na rampę równo. To jest szczególnie ważne, gdy musisz wyskoczyć na dwóch rampach po sobie. Po wyskokach możesz znowu przyśpieszyć i pozbierać punkty w kanale. Teraz najtrudniejsza część. Tutaj musisz sterować powoli i rozważnie. Jak miniesz pierwszy z napotkanych punktów... zatrzymaj się i wycofaj. Będziesz się poruszał wolno, ale okrążenie terenu zajmie Ci naprawdę dużo więcej czasu. Tak się poruszając zbierz pozostałe checkpoint'y. Powinieneś się zmieścić w czasie z parosekundowym zapasem.
CHERRY POPPER ICE CREAM FACTORY
DISTRIBUTION Nagroda: fabryka będzie generować do $3000
Aby wykonać tą misję musisz sprzedać 50 "lodów". Oczywiście to nie są zwykłe lody, lecz narkotyki. Jeżeli chcesz zacząć misję - wsiądź do lodziarki (Mr. Woopiee). Teraz musisz podjechać pod tłum i włączyć melodyjkę lodziarza (klakson). Jak tylko to zrobisz zaczną podchodzić przechodnie i kupować "lody". Co jakiś czas zmieniaj teren, ponieważ jest możliwość, że zainteresuję się Tobą policja. Aby tego uniknąć rozglądaj się ciągle dokoła myszką i wypatruj pana w mundurze. Jak tylko sprzedaż 50 sztuk słodyczy - ukończysz misję.
KAUFMAN CAB'S
V.I.P Nagroda: $1000
Twoim zadaniem jest podwiezienie klienta (VIP'a) ze Starfish Island na lotnisko. Jedź we wskazane miejsce. Masz na to równo 1:00. Postaraj się nie rozwalić wozu po drodze, przyda Ci się on cały później. Podjedź we wskazane miejsce i zatrąb. Gdy klient będzie wychodził z domu zobaczysz, że taksówka z konkurencyjnej firmy sprzątnie Ci go sprzed nosa. Jedyną drogą odzyskania VIP'a jest zniszczenie konkurencyjnej taksówki. Metoda drive-by powinna wystarczyć. Jak tylko wóz przestanie jechać, pasażer wyskoczy z niego i wsiądzie do Twojej maszyny. Teraz odwieź klienta na miejsce. Uważaj, bo prawdopodobnie konkurencja będzie Cię ścigać aż na lotnisko. Jest on jedna słabym kierowcą i nie powinien Ci problemu przynieść.
FRIENDLY RIVARLY Nagroda: $2000
VC Cabs rozpanoszyli się po mieście. Twoim zadaniem jest osłabienie konkurencji. Przed misją upewnij się, że masz przy sobie Uzi lub Mac'a z około 300 nabojami w magazynku. Wybierz jedną z trzech taksówek (żółte kwadraty na radarze) i jedź w jej kierunku. Teraz pora na rozwałkę. Metodą drive-by rozwal taksówkę. Nie jest to takie proste. Podczas walki czeka Cię niemiła niespodzianka. Gdy tylko taksówka zacznie się palić - UCIEKAJ! Prawdopodobnie płonący wóz zacznie Cię ścigać. Nie możesz dopuścić do tego, by wybuchł koło Ciebie. Jeżeli stracisz wóz - misja przegrana. Postępuj tak dalej z kolejnymi, dwoma taksówkami. Gdy pozbędziesz się ostatniej, wygrasz.
CABMAGEDDON Nagroda: $5000 + Kaufman Cab's będzie generować do $5000
Mercedes zadzwoni po Ciebie, byś ją podrzucił. Jedź we wskazane miejsce i wjedź na plac. Ustaw się w okręgu i zatrąb. Jak się okaże to pułapka. Zamiast Mercedes będziesz miał na karku 6 taksówek VC Cab. Brama zostanie zamknięta, a Twoim celem będzie przeżycie jednej minuty na "arenie". Ogólnie jest to proste. Wystarczy, że będziesz jeździć w kółko po arenie (nie po środku!). Wytrzymaj tak 1:00 minutę. Po upływie czasu wszystkie taksówki znikną a na "arenę" wejdźcie główny gladiator - Zebra Cub! Twój cel jest prosty - zabij kierowcę. Możesz to zrobić na kilka sposobów. Możesz jechać za filarami czekając, aż Zebra wpadnie na jeden, możesz wysiąść i rozwalić taksówkę strzelając do niej - droga dowolna. Zabij kierowcę a wygrasz misję.
SUNSHINE AUTO'S
Tutaj nie wykonujesz misji. Twoim celem jest kolekcjonowanie samochodów. Do zebrania masz 3 listy, które wiszą w garażach. Znaleziony wóz zaprowadź do garażu.
Lista I:
Landstalker
Idaho
Esperanto
Stallion
Rancher
Blista Compact
Nagroda: Sunshine Autos będzie generować do $1500
Lista II:
Sabre
Virgo
Sentinel
Stretch
Washington
Admiral
Nagroda: Sunshine Autos będzie generować do $4000
Lista III:
Cheetah
Infernus
Banshee
Phoenix
Comet
Stinger
Nagroda: Sunshine Autos będzie generować do $6500
Lista IV:
Voodoo
Cuban Hermes
Caddy
Baggage Handler
Mr. Whoopee
Pizza Boy
Nagroda: Sunshine Autos będzie generować do $9000
INTERGLOBAL FILMS
RECRUITMENT DRIVER Nagroda: $1000
Studio musi zacząć funkcjonować. Aby to się stało, potrzebujesz kilku aktorek. Scott pośle Cię po Mercedes (córkę Cortez'a) oraz po gwiazdę filmów dla dorosłych - Candy Suxxx. Przygotuj przed misją spory arsenał. Upewnij się, że masz broń typu Mac lub Uzi z minimum 100 nabojami w magazynku. Przyda się także snajperka, lub lepiej - wyrzutnia rakiet oraz kamizelka kuloodporna. Oczywiście przydałoby się, byś miał naprawdę szybki wóz lub motor. Jak skompletujesz sprzęt, jedź w miejsce, gdzie spotkasz Candy. Zanim wejdziesz w różowy okrąg, upewnij się, że masz aktywną broń. Jak skończy się cut-scenka rozwal trzech oprychów, którzy Cię zaatakują. Wsiadaj do wozu i goń Sentinela, w którym jest Candy. Uważaj, bo jak tylko się zbliżysz, wysiądzie z niego trzech nowych oprychów. Aby rozwalić wóz, po prostu go wyprzedź na prostej i zatrzymaj się przed nim parę metrów. Wysiądź i dokończ dzieła bazooką. Próbuj do skutku. Pamiętaj, żebyś dorwał go w takim miejscy, by nie miał możliwości skręcenia w boczną uliczkę. Jak pozbędziesz się konkurencji, jedź po Candy. Teraz udaj się do małej pizzerii w Downtown. Tam odbierz Mercedes i wracaj do studia.
DILDO DODO Nagroda: $2000
Właśnie nakręciłeś pierwszy film. Problem w tym, że nikt nie chce być jego promotorem. Musisz więc wziąć sprawy w swoje ręce. Twoim zadaniem jest rozrzucenie ulotek z samolotu. Dużo osób narzeka na ta misję. W rzeczywistości nie jest ona aż tak trudna. Przede wszystkim musisz dobrze opanować samolot. Naucz się, który guzik odpowiada za którą czynność. Jeżeli uniesiesz Dodo w powietrze, połowa roboty za Tobą. Samo latanie nie różni się niczym od jazdy samochodem. Jedyna różnica to przyciski odpowiadające za wznoszenie i opadanie. Teraz wystarczy przelecieć przez poszczególne checkpoint'y. Zadanie nie jest aż tak trudne. Wystarczy, że potrenujesz lot i nie będziesz miał więcej problemów.
MARTHA'S MUG SHOT Nagroda: $4000
Alex Shrub, znany kongresman, chce wprowadzić zakaz na filmy pornograficzne. Chyba nie musze Ci tłumaczyć, co by owy zakaz oznaczał dla Twojego studia? No właśnie. Po uciszyć polityka. Oczywiście zabójstwo nie wchodzi w grę - za dużo szumu. Musisz odszukać inny sposób - na przykład mały spotkanie z Candy. Jak tylko wsiądziesz do helikoptera, leć za limuzyną, w której siedzi Candy. Nie jest to trudna czynność. Nie możesz tylko stracić jej z oczu. Jak będziesz blisko apartamentu Shrub'a, pojawi się cut-scenka. Następnie wyląduj na plaży za WK Chariot Hotel. Poszukaj drzwi do owego hotelu i wejdź do środka. Idź na najwyższe, możliwe piętro i zaczai się przy oknie z aparatem. Uchwyć jacuzzi polityka i czekaj, aż ten pojawi się w ciekawym stroju. Pstryknij kilka fotek. Niestety zostaniesz zauważony, a na karku będziesz miał 5 gwiazdek Wanted. Uciekaj z hotelu tą samą drogą, co wróciłeś. Uważaj tylko na policjantów, próbujących utrudnić Ci ucieczkę - eliminuj ich. Jak wybiegniesz z hotelu nie zwracaj uwagi na helikopter policyjny ani na samych gliniarzy. Biegnij przed siebie do własnego śmigłowca na plaży. Wskakuj do helikoptera i leć w stronę studia. Możliwe, że po drodze oberwiesz lub w momencie podchodzenia do lądowania. Musisz jednak znaleźć się w różowym kółku. Jeżeli lubisz filmy akcji, wyskocz na niskiej wysokości z helikoptera i dobiegnij do okręgu. Misja skończona.
G - SPOTLIGHT Nagroda: $8000 + studio będzie generować do $7000
Tommy chce zrobić naprawdę wielką reklamę nowemu filmowi z jego studia. Najlepszym wyjściem będzie wykorzystanie reflektora, który znajduje się na jednym z dachów w Downtown. Obraz, który rzuca reflektor ukazuje się na największym budynku w Vice City - nic dodać nic ująć. Jednak dostanie się na wy dach będzie wymagało trochę wysiłku. Na przykład dlatego, że na wykonanie zadania masz tylko 2:00 minuty (do 19:00 pm). Po obejrzeniu cut-scenki wsiadaj na motor. Jedź teraz do wskazanego miejsca na radarze. Jak tam będziesz, wjedź po schodach, skręć za rogiem i dostań się do biura. Teraz to windy i na wyższe piętro. Pora na pierwszy skok. Nabierz prędkości i wyskocz przez okno, rozbijając spektakularnie szybę. Tylko jedno okno jest dobre - to, przez które patrzy pracownik. Jeżeli wykonasz wszystko dobrze, wylądujesz na sąsiednim budynku oraz otrzymasz nagrodę za Unique Jump. Teraz kolejne wyskocznie czekają na Ciebie - pokonaj je szybko i sprawnie. Pamiętaj tylko, żebyś nie starał się przeskakiwać więcej niż jedną rampę zbyt szybko. czasu masz wystarczająco dużo, a pośpiech może spowodować, że wylądujesz na ziemi. Czasami może się też zdarzyć, że będziesz miał zbyt dużą prędkość podczas lądowania. Wtedy naciśnij ręczny i skręć w dogodną stronę. Jeżeli tego nie zrobisz, zapewnie wylądujesz na ulicy. Po drodze zaliczysz dwie, tak zwane bezpieczne rampy, dzięki którym w razie wpadki nie będziesz musiał wykonywać wszystko od początku tylko od tego momentu. Są to po prostu zwykłe wjazdy na dach, które się same opuszczają. Jeżeli zdarzy Ci się, że motor stanie w płomieniach, nie panikuj. Zeskocz z niego i zejdź z dachów. Znajdź następny na ulicy i wracaj na dach. To tyle z porad - teraz tylko przedostań się do reflektora. Jeżeli zakończysz tą misję - zaliczysz wszystkie zadania w studiu filmowym.
VICE CITY PRINTING WORKS
SPILLING THE BEANS Nagroda: $2000
Plan jest prosty - pora wydrukować trochę gotówki. Zanim to się jednak stanie, potrzebujesz matryc. Więcej o nich wie Kent Paul. Wsiadaj więc do czekającej na Ciebie taksówki i jedź do Malibu Club. Przejażdżka będzie Cię kosztować $9. Za tak marną kasę otrzymasz sporo pożytecznych informacji. Paul powie Ci, że jeden marynarz ze statku w porcie będzie wiedział więcej o tym. Misja jest prosta, jeżeli posiadasz snajperkę z minimum 6 nabojami. Jedź do portu, lecz nie wchodź jeszcze na statek. Ustaw się i zdejmij wszystkich ludzi za pomocą snajperki. Jak uda Ci się usunąć wszystkich bandziorów, zaparkuj wóz przed pomostem. Co do wyjącego alarmu, nie wyłączy się dopóki nie zabijesz wszystkich oponentów. Teraz wejdź do wskazanej kajuty. W tym momencie będziesz miał na karku dwie gwiazdki. Nie ma czasu uciekać przez cały pokład. Zeskocz więc na platformę po prawej, a następnie w stronę swojego wozu. Nie bój się, że jest wysoko - stracisz tylko 50 punktów kamizelki. Jedź teraz do najbliższego Pay'n'Spray i wracaj do drukarni.
HIT THE COURIER Nagroda: $5000 + drukarnia będzie generować do $8000
Kurier z matrycami ma przybyć helikopterem w okolicach portu. Musisz ją zabić (tak, to kobieta) i zabrać matryce. Proste zadanie. Wystarczy, że zaczaisz się na cel na autostradzie z pasami oddzielonymi pasem zielenią. Teraz czekaj, aż wyląduje. Nagle usłyszysz krzyk "kill him" nie wiadomo skąd. To 4 wojownicze ochroniarki kuriera, które będą chciały zabić Cię pierwszego. Skończ z nimi zanim nadjedzie kurier. Zabij ją, zabierz matryce i wracaj do drukarni. Pamiętaj tylko, by nie zniszczyć samochodu! Twoim celem jest kurierka. Jeżeli rozwalisz wóz - zniszczysz matryce.
THE MALIBU CLUB
NO ESCAPE? Nagroda: $1000
Vercetti obmyślił plan napadu na bank. Do tego potrzebujesz jednak wykwalifikowanych ludzi. Na początek potrzebujesz kogoś, kto złamie zabezpieczenia sejfu i go z łatwością otworzy. Rosenberg zna takiego człowieka, lecz problem w tym, że właśnie odsiaduje karę w pobliskim więzieniu. Musisz go wydostać i przewieźć w bezpieczne miejsce. Po cut-scence jedź na pobliski komisariat policji. Wchodząc do środka upewnij się, że masz wybraną pięść, a nie broń - domyślasz się chyba reakcji glin na widok faceta z bronią? Teraz znajdź przebieralnie (po lewej) i stań w różowym kółku. Poszukaj teraz karty do otwierania cel, a następnie idź do wskazanego pomieszczenia. Stań w różowym okręgu i obejrzyj cut-scenke. Jak się zakończy, będziesz ścigany przez policję (4 gwiazdki Wanted). Wydostań się na zewnątrz i wsiadaj do wozu. Poczekaj na Cam'a i jedź jak najszybciej do wskazanego garażu. Po drodze możesz zahaczyć o pobliski Pay'n'Spray.
THE SHOOTTIST Nagroda: $2000
Kolejnym człowiekiem do skoku musi być ktoś, kto umie doskonale posługiwać się bronią. Takim strzelcem jest Phil Cassidy. Znajdziesz go w AmmuNition w Downtown. Przyłączy się do Ciebie, jak zdobędziesz 60 punktów w zawodach strzelniczych. Masz trzy rundy do przejścia. W każdej rundzie będziesz strzelał do celów w różnych odległościach. Nie jest to trudne zadanie. Nie stresuj się tylko spokojnie celuj do tarczy.
THE SHOOTTIST Nagroda: $3000
Jedna z trudniejszych misji w grze. Tym razem musisz zwerbować człowieka, który dobrze prowadzi samochód. Pierwsza myśl to Hillary. Aby zechciał być w Twojej drużynie musisz wygrać z nim wyścig dokoła Vice City. Jest to naprawdę trudne zadanie. Sam Hillary to mistrz kierownicy, a Ty dysponujesz nędznym pojazdem. Jadąc według zasad będziesz musiał naprawdę sporo się namęczyć, by wygrać wyścig. My przygotowaliśmy dla Ciebie kilka ciekawych skrótów i wskazówek. Podstawową radą jest to, że jazda w deszczu jest wykluczona. Przyczepność wozu spada wtedy niesamowicie, a co za tym idzie hamowanie i skręcanie jest dużo trudniejsze. Inną radą jest to, żebyś ostrzejsze zakręty "brał" na ręcznym. Skróci to diametralnie drogę w zakręcie. Do tego pomoże wyprzedzić Hillary'ego, bo ten bierze naprawdę spore zakręty. Uważaj na latarnie, słupy i inne przeszkody, które mogą utrudnić Ci życie. Staraj się też jechać jak najczęściej zgodnie z pasami ruchu. Czołowa stłuczka tuż pod koniec wyścigu to niemiłe przeżycie. Zwróć uwagę także na skrzyżowanie tuż za szpitalem. Jeżeli będziesz jechał pierwszy na tym odcinku, z prawej wyskoczy Ci wóz policyjny. Policja wręcz uniemożliwia kontynuowanie wyścigu. Ostatnia rada to wskazany przez nas mały skrót pod koniec. Ostatni checkpoint możesz zaliczyć przejeżdżając pomiędzy krzakiem a drzewem (przy zwężeniu ulic).
THE JOB Nagroda: $50000 + Malibu Club będzie generować do $10000
Pora wykonać planowany od tak dawna skok. Jest to za razem jedna z trudniejszych misji w grze, o ile nie najtrudniejsza. Przed misją upewnij się, że masz zapas amunicji do Krugera, lub innej ciężkiej broni. Do tego oczywiście 100 życia i kamizelki. Do banku będziesz musiał dojechać taksówką - nie zniszcz jej po drodze! Tym samym wozem będziesz uciekał, a więc musi być w doskonałym stanie. Wejdź dwa razy we wskazany okrąg i rozpocznij akcję. Po narobieniu paniki u klientów, idź schodami na górę, uważaj na bohaterskiego strażnika. Wsiadaj do windy i jedź na wyższe piętro. Zabij kolejnego strażnika i idź do sejfu. Problem w tym, że tylko menager może go otworzyć. Wracaj więc i idź do biura dyrektora. Po drodze wyeliminuj dwóch strażników. Wejdź teraz do gabinetu i podejdź do menagera, który bohatersko siedzi za biurkiem. Zabierz go ze sobą to sejfu. Podczas otwierania skrzyń zostaniesz wysalany na górę, by zobaczyć jak sobie radzi Phil. Alarm się wyłączy, a bank zostanie otoczony przez oddział SWAT. Sprawy się lekko skomplikowały. Nie wchodź jeszcze w różowy okrąg! Zabij wszystkich zakładników oraz strażników (może trochę niehumanitarne, ale pomocne). Dzięki temu, Phil będzie w stanie strzelać do policjantów z normalnej pozycji strzeleckiej. Teraz wejdź w kółko i obserwuj szturm na bank. Do środka wleci też kilka granatów dymnych - mogą spowodować zwolnioną pracę Twoje PC! Teraz rozwal wszystkich SWAT - gliniarzy. Pamiętaj, by zabić także tego na balkonie nad Tobą! Po wyeliminowaniu wszystkich SWAT zostaniesz o tym poinformowany przez odpowiedni komunikat. Teraz możesz uciekać z banku na zewnątrz i przystąpić do najtrudniejszej części misji. Po cut-scence będziesz zmuszony sam poprowadzić taksówkę - Hillary zginie. Nie wchodź jednak do niej jeszcze. Zabij nabiegających SWAT oraz rozwal ich vany. Postaraj się także rozwalić te przy Pay'n'Spray. Ostrożnie zdejmij glinę czającego się za murkiem po prawej i pozostałych niedobitków, jeżeli tacy są. Pay'n'Spray jest naprawdę blisko, więc pomimo stada FBI i SWAT samochodów za Tobą, powinieneś dać radę. Po zgubieniu pościgu jedź we wskazane miejsce.
przy Pay'n'Spray. Ostrożnie zdejmij glinę czającego się za murkiem po prawej i pozostałych niedobitków, jeżeli tacy są. Pay'n'Spray jest naprawdę blisko, więc pomimo stada FBI i SWAT samochodów za Tobą, powinieneś dać radę. Po zgubieniu pościgu jedź we wskazane miejsce.
Pay Phone Missions
MISJE DLA PAY PHONE MISSIONS
ROAD KILL Nagroda: $500
Twoim celem jest dostawca pizzy o imieniu Carl Pearson. Musisz go zlikwidować, zanim rozwiezie 50 zamówień. Każdą pizze dostarcza co 6 sekund co daje Ci 5:00 minut na dorwanie go. Jest to więcej niż wystarczająco i nie powinieneś mieć problemów. Upewnij się, że masz jakiś pojazd przed rozpoczęciem misji. Teraz wystarczy, że dogonisz żółty kwadracik na radarze i zlikwidujesz go. Możesz go zabić techniką drive-by lub po prostu zrzucić z motoru i.. przejechać po nim - wybór zostawiam Tobie.
WASTE THE WIFE Nagroda: $2000
Musisz zabić Mrs. Dawson, która opuszcza właśnie sklep z biżuterią w swoim Comet. Przed misją skombinuj sobie jakiś wytrzymały wóz - najlepiej Patriot. Teraz jedź we wskazane miejsce i czekaj na Mrs. Dawson. Po tym jak odjedzie, goń ją i rozwal jej samochód. Nie możesz używać broni! Ma to wyglądać na wypadek. Musisz doprowadzić do takiego stanu, by jej wóz zapalił się. Jeżeli stanie się tak, że to Twój wóz pierwszy zamieni się w kulę ognia, po prostu zmień go na inny.
AUTOCIDE Nagroda: $4000
Jak widzisz, nie tylko wy planujecie skok na bank. Musisz zabić członków innej grupy rabunkowej. Masz do dyspozycji 9:00 minut oraz.. żadnej broni. Nie masz co się martwić. Po rozpoczęciu misji czym prędzej przedostań się do białego motocykla po Twojej lewej stronie. Przed drzwiami domu, obok którego stoi, znajdziesz potrzebną Ci broń. Jak zbierzesz broń, wsiadaj na motor i jedź zlikwidować swój pierwszy cel. Jest nim robotnik, który właśnie remontuje jedną z reklam. Zatrzymaj się w pobliżu i zestrzel go ze snajperki. Wsiadaj do wozu i jedź załatwić kolejnego bandytę w Ocean Drive. Siedzi w swym vanie w uliczce. Uważaj jednak, po jak przejeździsz koło niego - zacznie uciekać. Najprościej jest po prostu wysiąść z samochodu i... delikatnie przejść pod murem naprzeciwko jego wozu. Stąd juz tylko wyceluj snajperką w głowę i po robocie. Wracaj do wozu i jedź po trzecią i czwartą ofiarę (Marcus'a Hammond'a oraz Franco Carter'a). Siedzą w podobnym wozie co poprzednia ofiara. Nie podjeżdżaj, bo zaczną uciekać! Zatrzymaj się w stosownej odległości i wysiądź z wozu. Ze snajperki zdejmij najpierw kierowcę, a potem biegnącego w Twoją stronę pasażera. Piątą ofiarą jest Nick Kong. Odpoczywa na swojej łodzi. Podjedź na odpowiedni most i załatw sprawę jednym strzałem ze snajperki. Ostatnia ofiara czeka na Ciebie na motorze w Washington. Tutaj masz wybór: albo go próbujesz zestrzelić ze snajperki lub daj się zauważyć, strąć go z motoru i przejedź.
CHECK OUT AT CHECK IN Nagroda: $8000
Musisz zlikwidować swój cel na lotnisku. Jako że w bramkach na lotnisku musisz zostawić broń, dostaniesz snajperkę, która jest schowana za pobliskim kwiatkiem. Dostań się ostrożnie na II piętro lotniska. Ostrożnie, to znaczy tak, by kobieta Cię nie zobaczyła. Ulokuj się mniej więcej w 3/4 długości balkonu i obserwuj kobietę przez lunetę snajperki. Jak tylko kobieta przekaże walizkę facetowi w garniturze - zabij go. Możesz także zlikwidować jego ochroniarza. Następnie uciekaj z lotniska. Pamiętaj, żeby podnieś swoją broń, leżącą przy wejściu na lotnisko. Teraz znajdź samochód i uciekaj we wskazane miejsce.
LOOSE ENDS Nagroda: $16000
Twoim zadaniem jest mały szturm na fabrykę lodów i kradzież walizki z ważnymi dokumentami. Przed misją upewnij się, że posiadasz Colt-Python z około 200 nabojami oraz snajperkę z minimum 20. Teraz idź we wskazane miejsce i wejdź na dach. Po prawej będzie leżał Colt. W tym momencie powinieneś zobaczyć dwóch ludzi w czarnym wozie - zlikwiduj ich. Teraz zabij paru strażników na schodach (snajperką). Nie podchodź jeszcze do rogu. Zabij resztę ludzi, których dostrzeżesz. Nie zapomnij o facecie na schodach. W tym rejonie jest sporo ludzi, więc sprawdź wszystko dokładnie. Jak pozbędziesz się już wszystkich, idź dalej. Za rogiem zobaczysz van z kilkoma ludźmi w środku. Rozwal szybko beczki dookoła wozu i patrz jak wszystko płonie. Posuwaj się spokojnie do przodu i eliminuj wszystkich bandziorów na swojej drodze. Nie zapomnij przeszukać skrzyni - tam czai się jeden zły chłopak. Pamiętaj o strzelcach na dachu. Jak będziesz pewien, że wszyscy nie żyją - idź na lądowisko helikoptera. Tam zobaczysz dwóch ludzi oraz walizkę. Nie podnoś jej jeszcze. Za pobliskimi przeszkodami czai się 5 przeciwników - zabij ich. Następnie zabierz walizkę i wsiadaj do helikoptera. Leć we wskazane miejsce, a zakończysz misję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|